gastos-farmacia
Compra medicamentos farmacia

Ara per renovar la teva assegurança de salut

Un xarop per a la tos, unes pastilles per al mal de cap...? Tranquil, Adeslas està per acompanyar-te. A Adeslas volem ajudar-te a cuidar el que fa gran la teva empresa: els teus empleats. Per això, t'oferim aquest benefici exclusiu només per renovar la teva assegurança. Fins a 200€ de reemborsament en despeses de farmàcia extrahospitalaria per assegurat durant un any*.

CONDICIONS DE LA PROMOCIÓ

SegurCaixa Adeslas garanteix la cobertura temporal de la prestació farmacèutica extrahospitalària que necessitin els assegurats, en les condicions i amb els límits i requisits que seguidament es detallen:

 

  • El prenedor de la pòlissa ha de ser una persona jurídica i dels productes Adeslas Negocios o Adeslas Empresas, en la modalitat dassistència sanitària, de quadre mèdic o de reemborsament de despeses, amb dental o sense.

  • Aquesta cobertura la poden gaudir tots els assegurats inclosos a la pòlissa, sempre que estiguin donats d'alta en el moment de la renovació el 2024.

  • Aquesta cobertura estarà activa durant els 12 mesos següents a la renovació de la pòlissa el 2024 i no es renovarà passat aquest període.

  • Per poder gaudir d'aquesta cobertura, la pòlissa ha d'estar en vigor l'1 de gener del 2024.

  • La cobertura esmentada comprendrà el reemborsament del 50 %, amb un límit de 200 € per persona i any, d'aquelles especialitats farmacèutiques dispensades en farmàcies, prescrites per un facultatiu del quadre mèdic i que, en la data de la seva dispensació, es trobin dins de les finançades pel Sistema Nacional de Salut i siguin necessàries per als tractaments o patologies coberts per la pòlissa.


 

SegurCaixa Adeslas assumirà aquesta cobertura mitjançant el sistema de reemborsament de despeses, per a la qual cosa l'assegurat haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de reemborsament i adjuntar-hi:

 

  • Original de la prescripció en què haurà de constar:

      La identitat del facultatiu que l'estén, la signatura i el número de col·legiat

      La identitat del pacient

      La identificació del producte receptat

 

  • Documento acreditativo del pago

El formulari està disponible a l'Àrea Client, a l'apartat de sol·licitud de reemborsament.