
Ara per renovar la teva assegurança de salut
CONDICIONS DE LA PROMOCIÓ
SegurCaixa Adeslas garanteix la cobertura temporal de la prestació farmacèutica extrahospitalària que necessitin els assegurats, en les condicions i amb els límits i requisits que seguidament es detallen:
-
El prenedor de la pòlissa ha de ser una persona jurídica i dels productes Adeslas Negocios o Adeslas Empresas, en la modalitat dassistència sanitària, de quadre mèdic o de reemborsament de despeses, amb dental o sense.
-
Aquesta cobertura la poden gaudir tots els assegurats inclosos a la pòlissa, sempre que estiguin donats d'alta en el moment de la renovació el 2024.
-
Aquesta cobertura estarà activa durant els 12 mesos següents a la renovació de la pòlissa el 2024 i no es renovarà passat aquest període.
-
Per poder gaudir d'aquesta cobertura, la pòlissa ha d'estar en vigor l'1 de gener del 2024.
-
La cobertura esmentada comprendrà el reemborsament del 50 %, amb un límit de 200 € per persona i any, d'aquelles especialitats farmacèutiques dispensades en farmàcies, prescrites per un facultatiu del quadre mèdic i que, en la data de la seva dispensació, es trobin dins de les finançades pel Sistema Nacional de Salut i siguin necessàries per als tractaments o patologies coberts per la pòlissa.
SegurCaixa Adeslas assumirà aquesta cobertura mitjançant el sistema de reemborsament de despeses, per a la qual cosa l'assegurat haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de reemborsament i adjuntar-hi:
-
Original de la prescripció en què haurà de constar:
La identitat del facultatiu que l'estén, la signatura i el número de col·legiat
La identitat del pacient
La identificació del producte receptat
-
Documento acreditativo del pago
El formulari està disponible a l'Àrea Client, a l'apartat de sol·licitud de reemborsament.