Preguntes frequents reemborsament

Tens algun dubte de com gestionar la teva reemborsament?

Aquí resolem les preguntes més freqüents:

Accedeix a la teva Àrea Client per sol·licitar un reemborsament. . Ara hauràs de seleccionar el requadre de color blau a la part superior dreta que indica "sol·licitar reemborsament" i complimentar les dades de cadascun dels 4 passos que té la sol·licitud. Aquí tens un vídeo tutorial on t'expliquem com sol·licitar un reemborsament.

En accedir a reemborsaments, tens un resum de l'estat de les sol·licituds. També tens un històric de les teves sol·licituds per conèixer l'estat. Si indica que està en curs, és que estem validant totes les dades rebudes; si està en "requereix informació" hauràs d'accedir a la sol·licitud i afegir la informació que et sol·licitem i, si està "tancada" és que la gestió ja està finalitzada. Aquí tens un vídeo de com consultar l' estat.

Podràs consultar el percentatge de reemborsament que correspon a la teva pòlissa, i els límits de reemborsament assignats a cada acte en les condicions particulars de la teva assegurança des de l'apartat gestió de pòlisses de la teva Àrea Client. Si la teva pòlissa va ser contractada des de CaixaBank, també pots consultar-ho des de CaixaBank Now.

En cadascuna de les dades a emplenar, en cas que el format no sigui correcte, t'informarem en vermell com ho has de fer per poder avançar en el procés. En cas que tinguis dificultats, indica en aquest xat que no t'hem pogut resoldre el teu dubte i podràs xatejar amb un agent especialitzat.

Per verificar si una determinada intervenció o tractament està cobert, pots indicar que no hem solucionat la teva consulta i podràs xatejar amb un agent especialitzat que podrà resoldre el teu dubte.

Si la vostra pòlissa te modalitat de Reemborsament, podeu sol·licitar-la des de l'opció de Reemborsament. Si la vostra pòlissa NO té la modalitat de Reemborsaments, encara que tinguis algunes prestacions per Reemborsaments, pots sol·licitar-ho des de l'Àrea Client a l'opció Contacte > Sol·licitud d'informació  i escollint l'opció "Reintegrament de DIU". Hauràs d'emplenar les dades i adjuntar la factura.

Per tractaments de fisioteràpia, hauràs d'aportar la factura i prescripció del metge actualitzada (període màxim de validesa de 6 mesos) o informe mèdic. La factura ha d'anar desglossada per data de cada sessió realitzada i l'import de la mateixa.

Al pas 2, quan accedeixi a "incloure noves factures", primer haurà d'indicar el número de factura (sol estar a la capçalera de la mateixa) i el CIF o DNI de la clínica o facultatiu que es mostra tb a la factura. Tb heu d'indicar la data de la factura i el vostre idioma. Per acabar, cal indicar l'especialitat, el concepte i clicar "Adjuntar factura".

Si tu o un familiar major és assegurat de la mateixa pòlissa, podreu accedir a l'Àrea Clients per fer la sol·licitud, indicant qui és el "beneficiari" d'aquesta petició. Si teniu algun dubte o dificultat en el procés, podeu xatejar amb un dels nostres agents especialitzat en reemborsament indicant que continues amb dificultats.

El termini màxim per rebre el reemborsament és de 15 dies naturals des de la data de la recepció de tota la documentació completa i correcta. Recordeu que una de les novetats és que accedint a reemborsaments podreu veure l'estat en què es troben les vostres sol·licituds.