Sol·licitar un reemborsament on-line

Com es pot sol·licitar un reemborsament on-line?

Sol·licita el reemborsament de consultes, proves mèdiques, sessions de psicoteràpia, rehabilitació, ingressos hospitalaris o altres de coberts per la pòlissa, totalment on-line des de l’Àrea Client o des de l’app Adeslas Salud y Bienestar.

 

Entra a l'Àrea Clients, a l’apartat de Reemborsaments. Si encara no aquestes registrat pots fer-ho en aquesta mateixa pàgina.

O fes-ho a través de l’app d’Adeslas Salud y Bienestar a Les meves gestions > Reemborsaments.

 

Tria el tipus de reemborsament que vols sol·licitar i comprova la documentació que has d’aportar. 
Selecciona l’assegurat i emplena les dades sol·licitades.

 

Adjunta la documentació necessària i finalitza el procés.

A més, ara amb l’app Adeslas Salud y Bienestar rebràs una notificació push al telèfon quan hi hagi un canvi en l’estat del reemborsament.

També podràs consultar les notificacions a l’Àrea Client del web d’Adeslas, a la cantonada superior dreta, a la icona del sobre. Si tens notificacions pendents, t’apareixeran com un avís en vermell.

Com puc fer el seguiment del reemborsament?

 

Entra a l'Àrea Clients, a l’apartat de Reemborsaments

O fes-ho a través de l’app d’Adeslas Salud y Bienestar a Les meves gestions > Reemborsaments.

Si encara no estàs registrat als serveis digitals d’Adeslas, ho pots fer als dos llocs.

 

A la pantalla principal de la secció “Reemborsaments” trobaràs les teves últimes sol·licituds i, des d’allà, podràs accedir al detall de cadascuna.   

 

Si tens alguna sol·licitud pendent d’informació addicional la pots adjuntar des d’allà.

Encara tens dubtes?

A continuació disposes d'una guia en PDF, en la qual pots trobar tota la informació de com sol·licitar el teu reemborsament. És molt senzill!

 

Necessites ajuda?

Durant tot el procés de la sol·licitud del teu reemborsament, podràs resoldre els teus dubtes utilitzant el xat que tindràs a la part inferior dreta de la pantalla.

 Recordeu que també podeu contactar amb nosaltres mitjançant facebook o  twitter i escriure'ns un missatge privat amb els vostres dubtes o consultes.