En Segurcaixa Adeslas continuem treballant per a estar al costat dels nostres clients i hem activat el protocol especial d'esdeveniments meteorològics per a fer costat als clients afectats per les fortes pluges i tempestes que s'han produït per la DANA.

Des de SergurCaixa Adeslas assumim la gestió directa de la reclamació davant el Consorci de Compensació d'Assegurances, per la qual cosa nosaltres directament farem les gestions oportunes en el teu nom per a l'obertura de l'expedient en el Consorci. 

Davant aquesta situació et recordem telèfons d'assistència i com gestionar els sinistres que, lamentablement, hages pogut patir.

 

Declaració de sinistres i informació SegurCaixa Adeslas per al teu vehicle.

Retirada i remolc de vehicles afectats: 

En cas de necessitar servei d'assistència per remolcar el vehicleper trobar-se immobilitzat truca al telèfon  900 301 900 (24h x 7d). 

Cal tenir en compte que en aquestes situacions serà Protecció Civil i les autoritats els qui s'encarreguen de coordinar i autoritzar la retirada dels vehicles afectats a zones segures. 

Pots declarar-nos el sinistre, a través del següent telèfon exclusiu 91 047 43 52  on donarem d'alta el sinistre i us assessorarem dels passos a seguir, o a través del canal digital en l'Àrea de Client.  

Telèfon d'informació general 900 50 50 40 - Telèfon específic equip Autos 91 125 98 49 

 

Des de Segurcaixa Adeslas assumim la gestió directa de la reclamació davant el Consorci de Compensació de respecte als danys ocasionats en sinistre.

Per gestionar aquest tràmit ens mantindrem en contacte amb tu per sol·licitar i gestionar la reclamació. Totes les pòlisses i modalitats de l'assegurança d'acte de SegurCaixa Adeslas disposen de cobertura per a la indemnització pel Consorci.

 

Declaració de sinistres de la Llar, Comerç i indústria.

Per als clients de la Llar s'ha habilitat una línia exclusiva per declarar els sinistres causats per pluja i inundacions derivats de la DANA ireforçat el nostre call center amb un nombre més gran de gestors.  

Des de SergurCaixa Adeslas assumim la gestió directa de la reclamació davant el Consorci de Compensació d'Assegurances, per la qual cosa nosaltres directament farem les gestions oportunes amb el consorci en el teu nom:

  • Telèfon Llar d'atenció exclusiva per a fenòmens meteorològics: 900 103 500 (24h 7 dies a la setmana)

Els telèfons on poder declarar sinistres Comerç i Indústria són els següents: