Targeta digital Adeslas
La targeta digital és la solució que hem creat perquè puguis portar la targeta de l’assegurança de salut Adeslas sempre a sobre.
Pots accedir a la targeta des del mòbil i fer-la servir per identificar-te en centres mèdics, videoconsultes i teleconsultes.
On puc trobar la targeta digital?
Accedeix a la targeta digital des de la teva Àrea Client o descarregant la App.
Accedeix a la targeta digital des de la teva Àrea Client o descarregant la App.
Com pots fer servir la targeta digital Adeslas?
Quan vagis a una consulta mèdica presencial o on-line, accedeix a la targeta digital des del mòbil a l’app o a través de l’Àrea Client de Salut
Quan hi hagis accedit, tria la targeta de l’assegurat de la pòlissa que necessitis. Un cop seleccionada la targeta, clica “Generar localitzador”.
Apareixerà un codi de 6 dígits que hauràs de facilitar al professional que t’atengui al centre mèdic per identificar-te i començar la consulta.
Si teniu dubtes, en aquest vídeo us expliquem pas a pas com utilitzar-la.
Preguntes freqüents
Puc tenir la targeta digital d’un altre assegurat de la meva pòlissa?
Sí, pots trobar la targeta digital de tots els assegurats de la pòlissa familiar per accedir-hi des del mòbil. Si a la pòlissa hi ha més d’un assegurat, a l’apartat “Targeta digital” trobaràs un desplegable on podràs seleccionar el nom de l’assegurat que vulguis.
Puc demanar un duplicat de la targeta si tinc targeta digital?
Pots demanar un duplicat de la targeta a través de l’app Adeslas Salud y Bienestar o a l’Àrea Client. No obstant això, recorda que si no tens la targeta física, pots accedir a la targeta digital des del mòbil en qualsevol moment.
Què faig si no puc fer servir la targeta digital?
Si no pots fer servir la targeta digital, posa’t en contacte amb el nostre de servei d’atenció al client a través del número +900 50 50 40 o 91 125 98 41.