Un xarop per a la tos, unes pastilles per al mal de cap...? Tranquil, Adeslas està per acompanyar-te.
A Adeslas volem ajudar-te a cuidar el que fa gran la teva empresa: els teus empleats. Per això, t'oferim aquest benefici exclusiu només per renovar la teva assegurança.
Només per renovar la teva assegurança de salut
Per a tots els assegurats inclosos a la pòlissa en el moment de la renovació el 2023 i sempre que la pòlissa estigui en vigor l'1-1-2023.
Cobertura del 50% de l'import de la despesa en farmàcia extrahospitalària (fins a 200€ per assegurat*).
La cobertura de reemborsament de despeses de farmàcia és de caràcter excepcional, estarà activa els 12 mesos següents a la renovació i no es renovarà passat aquest període.
CONDICIONS DE LA PROMOCIÓ
SegurCaixa Adeslas garanteix la cobertura temporal de la prestació farmacèutica extrahospitalària que necessitin els assegurats, en les condicions i amb els límits i requisits que seguidament es detallen:
- El prenedor de la pòlissa ha de ser una persona jurídica i dels productes Adeslas Negocios o Adeslas Empresas, en la modalitat dassistència sanitària, de quadre mèdic o de reemborsament de despeses, amb dental o sense.
- Aquesta cobertura la poden gaudir tots els assegurats inclosos a la pòlissa, sempre que estiguin donats d'alta en el moment de la renovació el 2023.
- Aquesta cobertura estarà activa durant els 12 mesos següents a la renovació de la pòlissa el 2023 i no es renovarà passat aquest període.
- Per poder gaudir d'aquesta cobertura, la pòlissa ha d'estar en vigor l'1 de gener del 2023.
- La cobertura esmentada comprendrà el reemborsament del 50 %, amb un límit de 200 € per persona i any, d'aquelles especialitats farmacèutiques dispensades en farmàcies, prescrites per un facultatiu del quadre mèdic i que, en la data de la seva dispensació, es trobin dins de les finançades pel Sistema Nacional de Salut i siguin necessàries per als tractaments o patologies coberts per la pòlissa.
SegurCaixa Adeslas assumirà aquesta cobertura mitjançant el sistema de reemborsament de despeses, per a la qual cosa l'assegurat haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de reemborsament i adjuntar-hi:
- Original de la prescripció en què haurà de constar:
- la identitat del facultatiu que l'estén, la signatura i el número de col·legiat
- la identitat del pacient
- la identificació del producte receptat
- Document acreditatiu del pagament
El formulari està disponible a l'Àrea Client, a l'apartat de sol·licitud de reemborsament.