Segueix aquests passos per comprovar si tens rebuts pendents de pagament i com els pots gestionar des de l’Àrea Client. Et recordem la importància d’estar al corrent de pagament per continuar beneficiant-te de totes les prestacions de l’assegurança.
Accedeix a l’Àrea Client, a l’apartat Rebuts i copagaments
Visualitza l’estat de cadascun dels rebuts:
- Cobrat: El rebut està pagat.
- Pendent i Tornat: Trobaràs l’import del rebut i el botó “Pagar rebut ara” per fer el pagament on-line.
Fes clic a “Pagar rebut ara”. Accediràs a una passarel·la de pagament on hauràs d’introduir les dades de la targeta bancària.
Després de fer el pagament, tornaràs automàticament a l’Àrea Client. Allà et confirmarem si el pagament s’ha fet correctament o si s’ha produït algun error.
El canvi d’estat del rebut (de tornat a cobrat) pot trigar uns minuts.
Torna a la pàgina de Rebuts i copagaments per fer el pagament d’un altre rebut o consultar l’estat del rebut que acabes de pagar.