Sóc client d'Adeslas

Si ja has contractat l’assegurança, et podràs beneficiar de tots els avantatges de gestionar-la on-line. Per fer-ho només t’hauràs de registrar a l’Àrea Clients del web. És molt fàcil, a continuació te’n mostrem el pas a pas i els dubtes més freqüents. També hi trobaràs la resposta a alguns dubtes sobre el Quadre Mèdic d’Adeslas, i totes les gestions que pots fer a l’Àrea Client: demanar una autorització, modificar les dades personals de l’assegurança, consultar rebuts i pagaments, demanar reemborsaments, accedir als serveis de videoconsulta, teleconsulta i altres mitjans no presencials d’atenció mèdica o demanar cita on-line.

Quines gestions puc fer a l’Àrea Clients?

Quines gestions puc fer a l’Àrea Client de Salut?

Accedint a l’Àrea Client de Salut podràs fer les gestions següents:

  • Consultar Informació relativa a l’assegurança
  • Consultar i modificar les dades personals
  • Consultar i modificar les dades bancàries
  • Consultar els complements
  • Gestionar els beneficiaris de l'assegurança
  • Sol·licitar un duplicat de targeta
  • Consultar rebuts i pagaments
  • Consultar rebuts de copagaments
  • Sol·licitar autoritzacions mèdiques i fer-ne el seguiment
  • Sol·licitar reemborsaments de les despeses mèdiques i fer-ne el seguiment
  • Guardar i administrar els teus metges preferits
  • Veure les teves visites al metge
  • Accedir al servei d' orientació mèdica on-line
  • Accedir al servei de coordinació mèdica en casos greus
  • Cercar metges centres
  • Buscar clíniques dentals Adeslas
  • Demanar cites on-line per a centres mèdics
  • Trobar la targeta digital per identificar-te a les consultes mèdiques
    presencials, teleconsultes o videoconsultes

Com es pot sol·licitar una cita de salut on-line

Al quadre mèdic pots trobar els professionals i centres mèdics disponibles amb l’assegurança. Fent servir els filtres de cerca, selecciona l’opció “Petició de cita on-line i quan trobis el centre mèdic o el professional que busques selecciona l’opció “Demanar cita”.

Com puc saber quines assegurances tinc contractades?

Per saber quines assegurances tens contractades només has d’accedir a l’Àrea Client. A continuació, es mostraran les pòlisses i, a la part inferior de la pantalla, apareixeran les dades personals i la gestió de preferències de comunicacions comercials.

Puc contactar amb un metge a través de videoconsulta o teleconsulta?

Pots parlar amb el metge de manera no presencial per videoconsulta o teleconsulta. Aquí t’expliquem el pas a pas per demanar una cita.

Quines són les condicions de la consulta mèdica no presencial, e-consulta o consulta online?

Atesa l’evolució permanent de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), que possibiliten noves formes d’interacció tant social com professional, l’e-consulta, a través de videoconferència, teleassistència, telefonia o altres mitjans, és una eina d’un valor extraordinari que, amb un ús adequat i apropiat a cada cas i situació, et pot servir d’ajuda.

La telemedicina aporta més accessibilitat a certs serveis mèdics, als quals no podries accedir en altres circumstàncies. Així, a Adeslas hem desenvolupat serveis de telemedicina que t’amplien l’oferta assistencial.

Cada vegada més s’està desenvolupant una utilització creixent en procediments que, tot i que es podrien fer presencialment, resulta més convenient o eficient fer-los de manera telemàtica. Per exemple, la consulta entre metges d’Atenció Primària i altres especialistes, la recepta electrònica, el tractament o el seguiment de processos ordinaris no urgents (com el diagnòstic radiològic o les consultes de segona opinió) i l’atenció a pacients crònics.

Els mitjans telemàtics que hem posat a la teva disposició actualment incrementen de manera significativa les possibilitats d’accedir a l’assistència sanitària tant a pacients en fase aguda de la malaltia com en medicina de continuïtat assistencial.

Quan sol·licitis aquest servei, el metge considerarà en tot moment els límits d’aquesta atenció i recorrerà a una consulta presencial en cas que tingui el més mínim dubte.

Aquests serveis no s’han de fer servir en cas d’urgència.

Si en vols més informació, pots consultar-la aquí.

Vull modificar les meves dades personals

És molt senzill. Només has d’entrar a l’Àrea Client i, a l’apartat, “Les teves dades i preferències” seleccionar l’opció “Edita les teves dades”.

Com puc modificar les dades bancàries?

Accedeix a l’Àrea Client de Salut, al menú esquerre veuràs l’opció Pòlissa > La meva pòlissa de salut. Es mostrarà la vostra pòlissa seleccionada per defecte i l'apartat Dades bancàries des d'on podreu modificar-les.

Puc sol·licitar un duplicat de la targeta?

¡Sí que pots! Només has d’entrar a l'Àrea Client de Salut i, al menú lateral esquerre, accedir a Gestions > Duplicat de targeta. Es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i hauràs de confirmar el nom de l’assegurat i l’adreça de reenviament de la targeta. Mentre esperes que t’arribi la nova targeta, sempre pots fer servir la targeta digital.

Com puc gestionar els beneficiaris de l'assegurança?

Entra a l’Àrea Client de Salut i, al menú lateral esquerre, accedeix a la pòlissa. En aquesta pàgina pots modificar les dades del beneficiari seleccionat o afegir-ne un de nou.

Tinc cobertura d'urgències a l'estranger?

Per a més informació sobre cobertura d'urgències a l'estranger, pots contactar amb el nostre servei d'atenció al client 900 50 50 40.

Necessito orientació mèdica on-line. Oferiu aquest servei?

Sí, disposes d’un servei d’orientació mèdica on-line. Per accedir-hi només cal que entris a “Orientació mèdica”. Selecciona l’opció que prefereixis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari on-line). Podràs agendar una cita o enviar una consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.

També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i si ofereix aquesta opció, aquí t’ho expliquem.

Busco una Clínica Dental Adeslas ¿Com la puc trobar?

Tenim més de 185 clíniques dentals, troba la més propera a l'enllaç següent.

Com puc consultar l’estat dels copagaments?

Pots accedir als copagaments a través de l’Àrea Client de Salut seleccionant Pòlissa > Rebuts i copagaments. Troba més informació aquí.

Si no estàs d’acord o no reconeixes haver-te fet cap acte ni el copagament rebut, contacta amb nosaltres al 900 50 50 40.

Recorda que, si has contractat la pòlissa a través del canal bancari, podràs consultar la informació dels copagaments a través de CaixaBankNow.

Com puc consultar l’estat dels rebuts?

Accedeix a Àrea Client de Salut i al menú esquerre selecciona Pòlissa > Rebuts i copagaments.

Com puc pagar un rebut?

Pots fer el pagament dels rebuts on-line des de l’Àrea Client de Salut seleccionant al menú l’opció Pòlissa > Rebuts i copagaments o contactant amb el nostre servei d’atenció al client al 900 50 50 40. Si vols fer el pagament d’una altra manera, has d’anar a una de les nostres delegacions.

Troba més informació sobre com pots pagar els rebuts on-line aquí.

Com pots trobar les nostres oficines d’atenció al client?

Pots consultar els punts d’atenció al client aquí.

Targeta Digital Adeslas

Què és la targeta digital?

La targeta digital és la solució que hem creat perquè puguis portar la targeta de l’assegurança de salut Adeslas sempre a sobre, encara que no tinguis la targeta física en el moment.

Troba més informació sobre com hi pots accedir i els beneficis que té aquí.

On puc trobar la targeta digital?

Accedint a l’Àrea Client de Salut des del web o l’app, trobaràs l’opció “Targeta Digital” a la pàgina principal o a l’opció “Les meves gestions” al menú lateral. També pots accedir-hi des d’aquí.

Perquè puguis fer servir la targeta digital has d’accedir-hi des del mòbil o la tauleta.

Com em puc registrar?

Per què m’hauria de donar d’alta a l’Àrea Client?

Quan et donis d’alta a l'Àrea Client accediràs a un entorn personal en el qual podràs fer nombroses gestions relatives a la teva assegurança de SegurCaixa Adeslas. T’estalviaràs desplaçaments innecessaris i temps.

Com em puc donar d’alta de l’Àrea Client?

  • Per poder-te donar d’alta correctament recorda’t d’esperar 72 hores des de la contractació de l’assegurança.
  • Emplena les dades i selecciona el tipus d’assegurança: salut, dental, auto, llar...
  • Segons el tipus d’assegurança et demanarem algunes dades addicionals: si tens una assegurança de salut, et demanarem el número de targeta o pòlissa. Si tens una assegurança d’auto, et demanarem el número de matrícula o l’expedient.
  • Tria el document amb el qual et vols registrar, ho pots fer amb el DNI, el NIE o el passaport.
  • Si et registres amb el DNI, has d’introduir el número amb 8 dígits (emplenant-lo per davant amb un 0 –zero–, en cas que calgui). Recorda’t d’incloure-hi també la lletra.
  • Et demanarem un e-mail per completar el registre. L’e-mail no es pot haver utilitzat per a un altre usuari registrat.
  • En cas que tinguis algun altre problema per registrar-te, podràs fer servir el xat situat a la part inferior del registre o el xat s’activarà automàticament en cas d’error.

He oblidat la contrasenya, com la puc recuperar?

No pateixis, clica aquí i selecciona l’opció “Restablir contrasenya” que veuràs sota el botó d’iniciar sessió. Et demanarem que introdueixis el DNI, el passaport o la targeta de residència amb el qual et vas registrar. T’enviarem un correu electrònic amb un enllaç perquè puguis canviar la contrasenya i accedir al compte.

Si tens problemes per rebre el correu, verifica que el document d’identitat proporcionat sigui correcte. Si persisteixen els inconvenients, contacta’ns a través del xat durant el procés.

Què faig si no puc accedir al compte?

Si introdueixes la contrasenya de manera incorrecta diverses vegades, el compte es bloquejarà per motius de seguretat. Si no recordes la contrasenya, pots recuperar-la aquí, seleccionant l’opció “Restablir contrasenya”.

Ja m’he registrat i no puc accedir al compte. Què he de fer?

Recorda’t de revisar la safata d’entrada de l’e-mail i accedir a través de l’enllaç d’activació del compte.

En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del xat.

He demanat el recordatori de contrasenya i no m'arriba. Què puc fer?

Pot ser que estiguis introduint un e-mail diferent del que vas fer servir al registre, comprova-ho. Si és correcte, revisa la safata de spam o correu no desitjat.

En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del xat.

Per què no puc registrar-hi el meu fill (menor d’edat) si jo soc el prenedor?

A les pòlisses en què l’únic assegurat és menor (malgrat que el prenedor sigui major d’edat) no és possible fer el registre.

Com puc accedir al quadre mèdic?

¿Què és el quadre mèdic?

El quadre mèdic és el conjunt de professionals i centres mèdics que Adeslas posa a la teva disposició en cas que necessitis fer servir l’assegurança de salut.

Necessito ser assegurat d’Adeslas per fer servir el quadre mèdic?

Sí, per poder utilitzar els serveis mèdics propis i acudir a professionals sota condicions especials necessites disposar d’una assegurança de salut Adeslas.

Com sé quin quadre mèdic tinc?

Saber quin quadre mèdic tens és molt senzill. Accedeix a l’Àrea Client de Salut i selecciona l’opció “Buscar metge” que veuràs a la pantalla principal.

Podràs trobar el teu quadre mèdic personalitzat i buscar els centres i els professionals que tens més a prop.

Com es pot buscar al quadre mèdic?

Buscar un professional o un centre al quadre mèdic és molt senzill, només has d’accedir al Quadre Mèdic des de l’Àrea Client de Salut i seguir els passos següents:

  • Indica l’adreça a prop de la qual vols buscar el metge o accepta la geolocalització per ubicar-te fàcilment.
  • Tria l’opció que estiguis buscant: centres mèdics, clíniques dentals, urgències o serveis addicionals.
  • Selecciona l’especialitat, el professional o el centre.
  • Veuràs el llistat de centres mèdics i especialistes, i podràs aplicar-hi els filtres que vulguis per limitar la cerca per professionals amb opció de petició de cita on-line, idiomes o tipus de consulta (presencial o virtual).

Què cal fer en cas d’emergència?

Si no tens temps i necessites que t’atenguin de manera immediata, clica l’opció “Urgències mèdiques” que trobaràs a la part superior del quadre mèdic.

A continuació, segueix els passos següents:

  • Indica l’adreça a prop de la qual vols anar.
  • Selecciona l’especialitat en la qual t’hagin d’atendre.
  • Veuràs el llistat de centres d’urgències disponibles.
  • També podràs descarregar-te el quadre mèdic en PDF.
  • Trobaràs els telèfons d’urgències de salut i dentals per si necessites informació addicional

Què he de fer si tinc un problema a l’estranger?

Els assegurats poden trucar al telèfon que apareix a la targeta sanitària, sol·licitant la intervenció des del moment de l’esdeveniment (es pot fer a cobrament revertit).

Atenció les 24 hores+ 34 91 745 32 80

 

Què són els Centres Mèdics Adeslas?

Són els Centres Mèdics d’Adeslas que es posen al servei de l’assegurat i ofereixen una atenció personalitzada i exclusiva. Hi trobaràs un gran equip de professionals sanitaris i la tecnologia per dur a terme les proves diagnòstiques. A més de programes relacionats amb la cura de la salut. Per conèixer-los, clica aquí

Autoritzacions

Com puc demanar una autorització?

Fer una sol·licitud d’autorització és molt fàcil. Accedeix-hi des de l’Àrea Client de Salut al web o a l’app, a l’opció Autoritzacions que veuràs a la pàgina principal, o des del menú lateral a Gestions > Autoritzacions.

Selecciona l’opció Sol·licitar una autorització per iniciar el procés i en tan sols 3 passos i amb una foto podràs enviar la sol·licitud d’una manera senzilla.

Si encara tens dubtes sobre com pots demanar una autorització, clica aquí.

He sol·licitat una autorització. Com puc conèixer l’estat i el termini de resposta?

El termini de resposta estàndard de la companyia és de 48 h laborables (de dilluns a divendres). Dins d’aquest termini rebràs una resposta a través d’una notificació a l’app.

Per saber en quin estat està la sol·licitud en qualsevol moment, pots accedir a l’opció Autoritzacions i dins de l’apartat Peticions trobaràs la informació de les autoritzacions sol·licitades i l’estat en què estan.

Què vol dir que la meva sol·licitud d’autorització requereix informació?

Si l’estat de l’autorització és “Requereix informació”, vol dir que necessitem que aportis documentació addicional per avaluar la sol·licitud. Hauràs de seleccionar l’opció “Respondre comunicació” per veure el detall de la resposta i des d’allà podràs adjuntar la documentació corresponent. Tindràs un termini de 2 mesos per respondre abans que la petició es tanqui de manera automàtica.

Reemborsaments

Com puc fer un reemborsament?

Per fer un reemborsament, accedeix a l'Àrea Client de Salut al web o a l’app, a l’opció Reemborsaments que veuràs a la pàgina principal o des del menú lateral a Gestions > Reemborsaments.

Només has de seguir els passos que et mostrem a la pantalla i emplenar la informació que et demanem.          

Si encara tens dubtes sobre com es pot sol·licitar un reemborsament, clica aquí 

Com puc fer el seguiment d’un reemborsament?

Quan hagis enviat la sol·licitud de reemborsament, podràs fer-ne el seguiment a l’Àrea Client de Salut a l’apartat de Reemborsaments a la pàgina principal o des del menú lateral accedint a Gestions > Reemborsaments.

A més, si tens descarregada l’app, rebràs una notificació push al telèfon quan hi hagi un canvi en l’estat del reemborsament. També podràs consultar les notificacions al web de l’Àrea Client de Salut, a la cantonada superior dreta, a la icona del “sobre”. Si tens notificacions pendents, t’apareixeran amb un avís en vermell.

Podràs consultar el detall del reemborsaments prement directament la notificació desitjada.