Sóc client d'Adeslas
Si ja has contractat l’assegurança, et podràs beneficiar de tots els avantatges de gestionar-la on-line. Per fer-ho només t’hauràs de registrar a l’Àrea Clients del web. És molt fàcil, a continuació te’n mostrem el pas a pas i els dubtes més freqüents. També hi trobaràs la resposta a alguns dubtes sobre el Quadre Mèdic d’Adeslas, i totes les gestions que pots fer a l’Àrea Client: demanar una autorització, modificar les dades personals de l’assegurança, consultar rebuts i pagaments, demanar reemborsaments, accedir als serveis de videoconsulta, teleconsulta i altres mitjans no presencials d’atenció mèdica o demanar cita on-line.
Quines gestions puc fer a l’Àrea Clients?
Accedint a l’Àrea Client de Salut podràs fer les gestions següents:
- Consultar Informació relativa a l’assegurança
- Consultar i modificar les dades personals
- Consultar i modificar les dades bancàries
- Consultar els complements
- Gestionar els beneficiaris de l'assegurança
- Sol·licitar un duplicat de targeta
- Consultar rebuts i pagaments
- Consultar rebuts de copagaments
- Sol·licitar autoritzacions
- Sol·licitar reemborsaments
- Guardar i administrar els teus metges preferits
- Veure les teves visites al metge
- Accedir al servei d' orientació mèdica on-line
- Accedir al servei de coordinació mèdica en casos greus
- Cercar metges i centres
- Buscar clíniques dentals Adeslas
- Demanar cites on-line per a centres mèdics
- Trobar la targeta digital per identificar-te a les consultes mèdiques
presencials, teleconsultes o videoconsultes
Al quadre mèdic pots trobar els professionals i centres mèdics disponibles amb l’assegurança. Fent servir els filtres de cerca, selecciona l’opció “Petició de cita on-line” i quan trobis el centre mèdic o el professional que busques selecciona l’opció “Demanar cita”.
Per saber quines assegurances tens contractades només has d’accedir a l’Àrea Client. A continuació, es mostraran les pòlisses i, a la part inferior de la pantalla, apareixeran les dades personals i la gestió de preferències de comunicacions comercials.
Pots parlar amb el metge de manera no presencial per videoconsulta o teleconsulta. Aquí t’expliquem el pas a pas per demanar una cita.
Atesa l’evolució permanent de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), que possibiliten noves formes d’interacció tant social com professional, l’e-consulta, a través de videoconferència, teleassistència, telefonia o altres mitjans, és una eina d’un valor extraordinari que, amb un ús adequat i apropiat a cada cas i situació, et pot servir d’ajuda.
La telemedicina aporta més accessibilitat a certs serveis mèdics, als quals no podries accedir en altres circumstàncies. Així, a Adeslas hem desenvolupat serveis de telemedicina que t’amplien l’oferta assistencial.
Cada vegada més s’està desenvolupant una utilització creixent en procediments que, tot i que es podrien fer presencialment, resulta més convenient o eficient fer-los de manera telemàtica. Per exemple, la consulta entre metges d’Atenció Primària i altres especialistes, la recepta electrònica, el tractament o el seguiment de processos ordinaris no urgents (com el diagnòstic radiològic o les consultes de segona opinió) i l’atenció a pacients crònics.
Els mitjans telemàtics que hem posat a la teva disposició actualment incrementen de manera significativa les possibilitats d’accedir a l’assistència sanitària tant a pacients en fase aguda de la malaltia com en medicina de continuïtat assistencial.
Quan sol·licitis aquest servei, el metge considerarà en tot moment els límits d’aquesta atenció i recorrerà a una consulta presencial en cas que tingui el més mínim dubte.
Aquests serveis no s’han de fer servir en cas d’urgència.
Si en vols més informació, pots consultar-la aquí.
És molt senzill. Només has d’entrar a l’Àrea Client i, a l’apartat, “Les teves dades i preferències” seleccionar l’opció “Edita les teves dades”.
Accedeix a l’Àrea Client de Salut, al menú esquerre veuràs l’opció Pòlissa > La meva pòlissa de salut. Es mostrarà la vostra pòlissa seleccionada per defecte i l'apartat Dades bancàries des d'on podreu modificar-les.
¡Sí que pots! Només has d’entrar a l'Àrea Client de Salut i, al menú lateral esquerre, accedir a Gestions > Duplicat de targeta. Es mostrarà la pòlissa seleccionada per defecte i hauràs de confirmar el nom de l’assegurat i l’adreça de reenviament de la targeta. Mentre esperes que t’arribi la nova targeta, sempre pots fer servir la targeta digital.
Entra a l’Àrea Client de Salut i, al menú lateral esquerre, accedeix a la pòlissa. En aquesta pàgina pots modificar les dades del beneficiari seleccionat o afegir-ne un de nou.
Per a més informació sobre cobertura d'urgències a l'estranger, pots contactar amb el nostre servei d'atenció al client 900 50 50 40.
Sí, disposes d’un servei d’orientació mèdica on-line. Per accedir-hi només cal que entris a “Orientació mèdica”. Selecciona l’opció que prefereixis per contactar amb un dels nostres metges (telèfon, videotrucada o formulari on-line). Podràs agendar una cita o enviar una consulta, a més de veure les cites programades o les consultes enviades.
També tens disponible el servei de teleconsulta o videoconsulta amb el metge que triïs i si ofereix aquesta opció, aquí t’ho expliquem.
Tenim més de 185 clíniques dentals, troba la més propera a l'enllaç següent.
Pots accedir als copagaments a través de l’Àrea Client de Salut seleccionant Pòlissa > Rebuts i copagaments. Troba més informació aquí.
Si no estàs d’acord o no reconeixes haver-te fet cap acte ni el copagament rebut, contacta amb nosaltres al 900 50 50 40.
Recorda que, si has contractat la pòlissa a través del canal bancari, podràs consultar la informació dels copagaments a través de CaixaBankNow.
Accedeix a Àrea Client de Salut i al menú esquerre selecciona Pòlissa > Rebuts i copagaments.
Pots fer el pagament dels rebuts on-line des de l’Àrea Client de Salut seleccionant al menú l’opció Pòlissa > Rebuts i copagaments o contactant amb el nostre servei d’atenció al client al 900 50 50 40. Si vols fer el pagament d’una altra manera, has d’anar a una de les nostres delegacions.
Troba més informació sobre com pots pagar els rebuts on-line aquí.
Pots consultar els punts d’atenció al client aquí.
Targeta Digital Adeslas
La targeta digital és la solució que hem creat perquè puguis portar la targeta de l’assegurança de salut Adeslas sempre a sobre, encara que no tinguis la targeta física en el moment.
Troba més informació sobre com hi pots accedir i els beneficis que té aquí.
Accedint a l’Àrea Client de Salut des del web o l’app, trobaràs l’opció “Targeta Digital” a la pàgina principal o a l’opció “Les meves gestions” al menú lateral. També pots accedir-hi des d’aquí.
Perquè puguis fer servir la targeta digital has d’accedir-hi des del mòbil o la tauleta.
Com em puc registrar?
Quan et donis d’alta a l'Àrea Client accediràs a un entorn personal en el qual podràs fer nombroses gestions relatives a la teva assegurança de SegurCaixa Adeslas. T’estalviaràs desplaçaments innecessaris i temps.
- Per poder-te donar d’alta correctament recorda’t d’esperar 72 hores des de la contractació de l’assegurança.
- Emplena les dades i selecciona el tipus d’assegurança: salut, dental, auto, llar...
- Segons el tipus d’assegurança et demanarem algunes dades addicionals: si tens una assegurança de salut, et demanarem el número de targeta o pòlissa. Si tens una assegurança d’auto, et demanarem el número de matrícula o l’expedient.
- Tria el document amb el qual et vols registrar, ho pots fer amb el DNI, el NIE o el passaport.
- Si et registres amb el DNI, has d’introduir el número amb 8 dígits (emplenant-lo per davant amb un 0 –zero–, en cas que calgui). Recorda’t d’incloure-hi també la lletra.
- Et demanarem un e-mail per completar el registre. L’e-mail no es pot haver utilitzat per a un altre usuari registrat.
- En cas que tinguis algun altre problema per registrar-te, podràs fer servir el xat situat a la part inferior del registre o el xat s’activarà automàticament en cas d’error.
No pateixis, clica aquí i selecciona l’opció “Restablir contrasenya” que veuràs sota el botó d’iniciar sessió. Et demanarem que introdueixis el DNI, el passaport o la targeta de residència amb el qual et vas registrar. T’enviarem un correu electrònic amb un enllaç perquè puguis canviar la contrasenya i accedir al compte.
Si tens problemes per rebre el correu, verifica que el document d’identitat proporcionat sigui correcte. Si persisteixen els inconvenients, contacta’ns a través del xat durant el procés.
Si introdueixes la contrasenya de manera incorrecta diverses vegades, el compte es bloquejarà per motius de seguretat. Si no recordes la contrasenya, pots recuperar-la aquí, seleccionant l’opció “Restablir contrasenya”.
Recorda’t de revisar la safata d’entrada de l’e-mail i accedir a través de l’enllaç d’activació del compte.
En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del xat.
Pot ser que estiguis introduint un e-mail diferent del que vas fer servir al registre, comprova-ho. Si és correcte, revisa la safata de spam o correu no desitjat.
En cas que persisteixi el problema, contacta amb nosaltres a través del xat.
A les pòlisses en què l’únic assegurat és menor (malgrat que el prenedor sigui major d’edat) no és possible fer el registre.
Com puc accedir al quadre mèdic?
El quadre mèdic és el conjunt de professionals i centres mèdics que Adeslas posa a la teva disposició en cas que necessitis fer servir l’assegurança de salut.
Sí, per poder utilitzar els serveis mèdics propis i acudir a professionals sota condicions especials necessites disposar d’una assegurança de salut Adeslas.
Saber quin quadre mèdic tens és molt senzill. Accedeix a l’Àrea Client de Salut i selecciona l’opció “Buscar metge” que veuràs a la pantalla principal.
Podràs trobar el teu quadre mèdic personalitzat i buscar els centres i els professionals que tens més a prop.
Buscar un professional o un centre al quadre mèdic és molt senzill, només has d’accedir al Quadre Mèdic des de l’Àrea Client de Salut i seguir els passos següents:
- Indica l’adreça a prop de la qual vols buscar el metge o accepta la geolocalització per ubicar-te fàcilment.
- Tria l’opció que estiguis buscant: centres mèdics, clíniques dentals, urgències o serveis addicionals.
- Selecciona l’especialitat, el professional o el centre.
- Veuràs el llistat de centres mèdics i especialistes, i podràs aplicar-hi els filtres que vulguis per limitar la cerca per professionals amb opció de petició de cita on-line, idiomes o tipus de consulta (presencial o virtual).
Si no tens temps i necessites que t’atenguin de manera immediata, clica l’opció “Urgències mèdiques” que trobaràs a la part superior del quadre mèdic.
A continuació, segueix els passos següents:
- Indica l’adreça a prop de la qual vols anar.
- Selecciona l’especialitat en la qual t’hagin d’atendre.
- Veuràs el llistat de centres d’urgències disponibles.
- També podràs descarregar-te el quadre mèdic en PDF.
- Trobaràs els telèfons d’urgències de salut i dentals per si necessites informació addicional
Els assegurats poden trucar al telèfon que apareix a la targeta sanitària, sol·licitant la intervenció des del moment de l’esdeveniment (es pot fer a cobrament revertit).
Atenció les 24 hores: + 34 91 745 32 80
Són els Centres Mèdics d’Adeslas que es posen al servei de l’assegurat i ofereixen una atenció personalitzada i exclusiva. Hi trobaràs un gran equip de professionals sanitaris i la tecnologia per dur a terme les proves diagnòstiques. A més de programes relacionats amb la cura de la salut. Per conèixer-los, clica aquí
Autoritzacions
Fer una sol·licitud d’autorització és molt senzill. Accedeix des de l’Àrea Client de Salut al web o l’app a l’opció Autoritzacions que veuràs a la pàgina principal, o des del menú lateral a Gestions > Autoritzacions.
Selecciona l’opció Sol·licitar una autorització per iniciar el procés i en només 3 passos i amb una foto podràs enviar la sol·licitud d’una manera senzilla.
Si encara té dubtes sobre com es pot sol·licitar una autorització, clica aquí.
El termini de resposta estàndard de la companyia és de 48 h laborables. Si passat el termini no has obtingut cap resposta, pots contactar amb nosaltres al 900 50 50 40.
Reemborsaments
Per fer un reemborsament, accedeix a l'Àrea Client de Salut al web o a l’app, a l’opció Reemborsaments que veuràs a la pàgina principal o des del menú lateral a Gestions > Reemborsaments.
Només has de seguir els passos que et mostrem a la pantalla i emplenar la informació que et demanem.
Si encara tens dubtes sobre com es pot sol·licitar un reemborsament, clica aquí
Quan hagis enviat la sol·licitud de reemborsament, podràs fer-ne el seguiment a l’Àrea Client de Salut a l’apartat de Reemborsaments a la pàgina principal o des del menú lateral accedint a Gestions > Reemborsaments.
A més, si tens descarregada l’app, rebràs una notificació push al telèfon quan hi hagi un canvi en l’estat del reemborsament. També podràs consultar les notificacions al web de l’Àrea Client de Salut, a la cantonada superior dreta, a la icona del “sobre”. Si tens notificacions pendents, t’apareixeran amb un avís en vermell.
Podràs consultar el detall del reemborsaments prement directament la notificació desitjada.