Condicions especials per a
CaixaBank
 
 
 
 
 

Producte per als empleats

Adeslas Extra:

Sí, té carències.
No té cap copagament.
Sí, s’ha d’emplenar un qüestionari de salut.

L’empleat ho pot fer des del portal de l’empleat de CaixaBank.
Quan el canvi de domicili comporta un canvi de província, hi ha un canvi de quadre mèdic i de targeta.

En aquest document es descriuen cinc supòsits amb els tràmits especificats per continuar assegurat amb Adeslas.

 

Producte per als familiars

Adeslas Completa:

· No té carències.
· No té copagaments (excepte psicologia: 9 € per sessió).
· No s’ha d’emplenar cap qüestionari de salut durant els 3 primers mesos des de la incorporació com a empleat de CaixaBank o des que hi hagi canvis d’estat civil o naixements d’un familiar (cònjuge, parella de fet o fills dependents econòmicament, que convisquin al mateix domicili).

Adeslas Extra:

· Sí, té carències.
· No té copagaments.
· Sí, sempre s’ha d’emplenar un qüestionari de salut.

Quan s’hagi enviat la sol·licitud d’adhesió, si s’accepta, rebràs a casa en un termini màxim de 10 dies, la targeta i els condicionats de la pòlissa. Si no s’accepta o Adeslas necessita més informació, se’t comunicarà per correu ordinari en un termini màxim de 10 dies.

No, el fet de contractar el mòdul Reemborsament comporta la inscripció automàtica al mòdul Quadre mèdic.

· Trucant al servei d’atenció al client les 24 hores per a CaixaBank, el 900 100 197
· Des del web d’Adeslas, si t’has donat d’alta a l’àrea privada.
· A través de l’adreça de correu electrònic: gdirectos@miracle-sca.es.

En cas d’adopcions de fills, s’equiparen els biològics amb els adoptats respecte de les condicions de contractació. És a dir, des de la data d’adopció, tens 3 mesos per donar-lo d’alta a la pòlissa dels familiars sense que hagi de fer cap qüestionari de salut. Cal acreditar l’adopció amb la documentació oficial corresponent.

Adeslas avança l’assistència sanitària al nounat durant els 30 dies naturals següents al naixement, i la cobertura s’acaba a partir d’aquest moment. Per evitar interrupcions en la cobertura, l’empleat ha de sol·licitar a Adeslas la inclusió del nounat com a beneficiari dins del termini de 30 dies naturals des del naixement. En el cas de les altes que es comuniquin dins de termini, els efectes es retrotreuen fins a la data del naixement.
Independentment d’això, l’empleat de CaixaBank té un termini de 3 mesos des de la data de naixement per donar d’alta a la pòlissa el fill nounat, sense que hagi d’emplenar cap qüestionari de salut. Si l’alta del nounat es comunica després dels tres primers mesos, aleshores cal emplenar un qüestionari de salut i Adeslas en pot denegar l’alta.

L’empleat de CaixaBank ha de comunicar per escrit a Adeslas SegurCaixa la baixa del beneficiari especificant que en demana la baixa perquè s’ha emancipat.

Per correu electrònic a: gdirectos@miracle-sca.es

Per correu ordinari a:
Adeslas SegurCaixa
Dept. De Grans Clients
Arturo Soria, 336, 6ª planta
28033 MADRID

 

Producte per als empleats i els familiars

Adeslas SegurCaixa és la marca d’assegurances de salut de SegurCaixa Adeslas, SA, companyia d’assegurances de salut líder a Espanya, amb gairebé 3,5 milions de clients i més de 6.000 empreses assegurades. Des del juliol del 2011 la companyia és propietat de Mutua Madrileña (50%) i de VidaCaixa Grup (49,9%), el grup assegurador de CaixaBank, actualment integrat a CaixaBank.
Certificació ISO 9001: Adeslas SegurCaixa és la primera companyia del ram que ha establert un procediment amb certificació de qualitat ISO 9001 per comercialitzar assegurances de salut en grans comptes i servei al client.

· A través de l’adreça de correu electrònic: gdirectos@miracle-sca.es
· Al telèfon de servei d’atenció al client les 24 hores per a CaixaBank, el 900 100 197
· Presencialment, a la delegació d’Adeslas de la província corresponent.

Sí, la targeta només es fa servir per accedir als nostres metges concertats i, per tant, no rebràs cap targeta nova si ja en tens una. Per accedir al reemborsament no cal cap targeta ni cal presentar-se com a assegurat d’Adeslas: pagues la factura a qui te la presenti i després ens la reenvia per al reemborsament.

No, dins del quadre mèdic s’ha de fer servir la targeta sanitària. Si en comptes de presentar la targeta es paga la factura, no es té dret al reemborsament.

· Sol·licitud de baixa.

· Cal emplenar la sol·licitud de baixa i enviar-la a: gdirectos@miracle-sca.es.
Serà efectiva al cap de 48 hores.

Adeslas no exclou cap prestació sanitària de la pòlissa bàsica a cap empleat, fins i tot tampoc quan pateix una malaltia prèvia a la contractació.

En el cas dels familiars, hi ha un període inicial de 3 mesos durant el qual l’empleat pot contractar una pòlissa per als familiars sense que hagin de fer cap qüestionari de salut previ, amb la qual cosa Adeslas assumeix els tractaments en curs i/o les malalties preexistents que hi pugui haver, sempre que estiguin dins de les cobertures que defineix la pòlissa.

A partir d’aquest període inicial de 3 mesos, els familiars que vulguin contractar una pòlissa han d’emplenar un qüestionari de salut. Les malalties congènites o preexistents a l’hora de la contractació només es cobreixen si s’han declarat expressament en el qüestionari de salut. Adeslas avalua el qüestionari i pot excloure alguna prestació. En qualsevol cas, i en funció de l’historial clínic que s’hagi aportat, Adeslas es reserva el dret de denegar la sol·licitud de contractació.

La baixa no és automàtica i, per tant, s’ha de demanar expressament. Per fer-ho, cal adreçar-se al mateix canal que es va fer servir per demanar l’alta.

Tant els empleats com els familiars rebran per correu ordinari la documentació i la targeta d’Adeslas, amb les quals podran fer servir la pòlissa el mateix dia de la data d’efecte.

 

Cobertures

Pediatria és l’especialitat mèdica que estudia l’infant i les malalties que pot patir. Aquesta especialitat estudia l’infant sa i el malalt.
Inclou controls preventius i de desenvolupament infantil. Queden cobertes les vacunes obligatòries per la seguretat social. Les vacunes no obligatòries van a càrrec de l’assegurat; això no obstant, en queda coberta l’aplicació.

L’assistència sanitària en casos d’urgència es presta als centres d’urgència permanent (24 hores), indicats en el quadre mèdic d’Adeslas. L’assistència és domiciliària sempre que l’estat del malalt ho requereixi.
Per a urgències mèdiques i d’infermeria a domicili, truca al 902 109 393, el telèfon de Coordinació General d’Urgències 24 h.

És una pòlissa dental franquiciada que s’inclou a la pòlissa d’assistència sanitària. Pots accedir a alguns serveis dentals de manera gratuïta, com ara consultes, neteges i extraccions simples. Els altres serveis s’ofereixen en règim de franquícia.

Al telèfon d’atenció al client 900 100 197 o a la delegació d’Adeslas de la província t’informaran de quins centres concertats estan disponibles per fer reconeixements mèdics.
Quan tinguis hora amb el centre, cal que en sol·licitis l’autorització a través del telèfon d’atenció al client 900 100 197 o la delegació d’Adeslas de la província.

Sí, l’assegurat té cobertura d’assistència de viatge a l’estranger només per a urgències, sempre que no excedeixi els 90 dies consecutius per viatge o desplaçament a l’estranger. En cas d’urgència és obligatori trucar al telèfon que apareix al dors de la targeta d’Adeslas i identificar-se com assegurat d’Adeslas. Aquest servei telefònic t’indicarà a quin centre mèdic t’has d’adreçar.
Pots veure els límits d’aquesta cobertura en el condicionat d’assistència a l’estranger que trobaràs a la pestanya “Cobertures”.

Sota prescripció d’un facultatiu del quadre mèdic d’Adeslas. Per a trasllats dins de la província de residència. Només el desplaçament de l’assegurat des de casa seva fins a l’hospital, o viceversa, i per a ingressos hospitalaris o assistència d’urgència.

La pòlissa cobreix les pròtesis internes i els materials implantables expressament que s’indiquen a continuació:

· Cardiovasculars: marcapassos (monocamerals, bicamerals i resincronitzadors, excepte els desfibriladors), vàlvules cardíaques mecàniques, biològiques xenòlogues, i anelles per a valvuloplàstia (excepte els conductes valvulats), stent coronari (medicalitzat o no medicalitzat), i pròtesis de bypass vascular.
· Osteoarticulars: pròtesis internes traumatològiques, material d’osteosíntesi i material osteolligamentós biològic obtingut de bancs de teixits nacionals.
· Mama: pròtesis mamàries i expansors cutanis per a la reconstrucció de la mama mastectomitzada.
· Oftalmològics: lents intraoculars (monofocals i bifocals) per corregir l’afàquia després de la cirurgia de cataractes (excepte les lents tòriques).
· Quimioteràpia o tractament del dolor: reservoris implantables (ports).
· Implants reparadors: malles sintètiques per a la reconstrucció abdominal o toràcica.

El cost de qualsevol altra mena d’implant quirúrgic, pròtesis externes, ortesis i ortopròtesis que no s’inclouen en el detall anterior és a càrrec de l’assegurat.

 

Quadre mèdic

A diferència del que passa a la seguretat social, amb Adeslas l’accés als metges especialistes és lliure per a tots els assegurats, sense que abans calgui anar al metge de capçalera. Això no obstant, encara que no sigui obligatori, sí que és una pràctica recomanable. El metge de capçalera és qui et pot assessorar millor sobre la teva salut, ja que coneix bé l’historial mèdic personal i familiar, els hàbits, l’alimentació, etc.

Pots anar directament als centres d’urgència permanent (24 hores) que hi ha identificats clarament al quadre mèdic, on trobaràs les adreces a les quals et pots acostar directament en cas d’urgència. També et podran informar de centres concertats d’urgències al telèfon del servei d’atenció al client les 24 hores, el 900 100 197.

Des d’aquest web mateix, cal que entris a l’apartat “Quadre mèdic” i cliquis el botó “Autoritzacions”, que et dirigirà al web general d’Adeslas. Pots sol•licitar autoritzacions sempre que estiguis donat d’alta com a usuari a l’àrea privada.

Presencialment, a la Delegació Adeslas de la província on visquis.

A través del telèfon del servei d’atenció al client les 24 hores per a CaixaBank: 900 100 197.