Adeslas es presenta al concurs de prestació d’assistència sanitària 2025-2027 de MUFACE

 

 

Madrid, 20 de febrer de 2025.- Adeslas presentarà la seva oferta al “Concert per a l’assegurament de l’accés a la prestació d’Assistència Sanitària en territori nacional als beneficiaris de Muface durant els anys 2025, 2026 i 2027” després de valorar que, amb els canvis produïts en la licitació per part de l’Administració, es pot configurar un model viable que li permet donar continuïtat al servei sanitari dels funcionaris de Muface durant els propers tres anys, tal com ha succeït al llarg dels seus gairebé 50 anys d’existència.

 

Adeslas sempre ha manifestat que està a favor del model sanitari del mutualisme administratiu perquè ajuda a vertebrar el sistema sanitari espanyol. És una fórmula eficient de prestació –el cost és inferior al del Sistema Nacional de Salut, segons tots els estudis independents efectuats– que ha ofert una assistència sanitària satisfactòria als mutualistes i familiars que trien les asseguradores privades de manera voluntària.

 

Des de fa mesos, en un exercici de transparència, col·laboració amb l’Administració i basant-se en els informes d’experts, la companyia ha traslladat que era necessari equilibrar els ingressos i els costos assistencials totals per assolir un escenari que permetés la continuïtat del servei. Així mateix, Adeslas ha reiterat clarament que el seu plantejament per al nou concert no és altre que aconseguir un equilibri econòmic que eviti fer front a noves pèrdues com a conseqüència de l’infrafinançament del model.

 

Adeslas, actuant des de la seva responsabilitat com a prestador de serveis de salut, i valorant de manera positiva l’esforç efectuat per l’Administració, considera que el conveni actual ofereix unes condicions econòmiques justes i equilibrades, tal com se sol·licitava a l’Administració per garantir la seva viabilitat.

 

La companyia asseguradora continuarà oferint els seus serveis sanitaris a més de 2 milions de beneficiaris de les tres mutualitats, Muface, Isfas i Mugeju, fet que confirma que sempre ha estat a favor d’aquest model pels beneficis que ofereix als funcionaris públics i els seus familiars i els avantatges que suposa per al conjunt del sistema sanitari.

 

 

SegurCaixa Adeslas és la companyia No Vida líder a Espanya en assegurances de salut. Està integrada al Grup Mutua Madrileña i participada per CaixaBank. Javier Mira n’és el president executiu i Javier Murillo, el director general.