Quadre Mèdic d'Adeslas

Preguntes Freqüents

Què és el quadre mèdic?

El quadre mèdic és el conjunt de professionals i centres mèdics que Adeslas posa a la teva disposició en el cas que necessitis fer servir l´assegurança de salut.

Com es busca al quadre mèdic?

Buscar al quadre mèdic és molt senzill, només has d’emplenar dues coses:

  • La zona en la qual vols anar al metge (adreça, codi postal o província)
  • L’especialitat o el professional o centre on et vols visitar
Als resultats t’apareixerà el llistat de tots els professionals i centres que compleixin els teus criteris de cerca. Podràs canviar de vista “Llistat” a vista “Mapa” clicant el botó que hi ha habilitat per fer-ho a la part superior.

Com sé quin quadre mèdic tinc?

Quan accedeixis al quadre mèdic, els resultats de les cerques que facis et mostraran els professionals / centres associats del quadre. Si ets el prenedor, podràs triar l’assegurat sobre el qual vols fer la cerca.

Què fer en cas d'emergència?

Si no disposes de temps i necessites ser atès de manera immediata, prem sobre la pestanya d'Urgències Mèdiques que trobaràs en la part superior del quadre mèdic i se't mostraran els telèfons d'urgències als quals pots cridar.

També des d'aquesta pestanya pots buscar un servei d'urgències al qual acudir, per a això únicament hauràs d'informar:

  • La zona en la qual vols buscar (adreça, codi postal o província)
  • L'especialitat associada al servei per al qual necessites ser atès

Què he de fer si tinc un problema a l’estranger?

Com a assegurat, pots trucar al telèfon que apareix a la targeta sanitària i demanar la intervenció quan es produeixi el succés (es pot fer a cobrament revertit).

Atenció 24 hores: +34 91 745 32 80.

Quines són les condicions de la consulta mèdica no presencial, e-consulta o consulta en línia?

Atesa la permanent evolució de les noves tecnologies de l‘ informació i la comunicació (TICs) que possibiliten noves formes d’interacció tant social com professional, la e_consulta desde videoconferèrencia, teleassistència, telefonía o altres mitjans, són eines d’un valor extraordinari que, amb un ús adequat i apropiat, en tot cas i situació, et poden servir d’ajuda.

La telemedicina aporta més accessibilitat a certs serveis mèdics, als quals no podries accedir en altres circumstàncies. Així a Adeslas, hem desenvolupat serveis de telemedicina que t’amplien l’oferta assistencial.

Cada cop més, és desenvolupa una creixent utilització amb procediments que, encara que podrien realitzar-se presencialment, és més convenient o eficient, fer-los telemàticament. Per exemple, la consulta entre metges d’atenció primària i altres especialistes, la recepta electrònica, el tractament o seguiment de processos ordinaris no urgents (com el diagnòstic radiològic o les consultes de segona opinió mèdica) i l ‘atenció a pacients crònics.

Els mitjans telemàtics que hem posat actualmente a la vostra disposició, incrementen significativament les possibilitats d’accedir a l’ assistència sanitària tant a pacients en fase aguda de la malaltia com a la medicina de continuïtat assistencial.

Quan sol·liciteu aquest servei, el metge valorarà en tot moment els límits d’aquest tipus d’atenció y recorrerà a una consulta presencial davant de qualsevol dubte.

Aquest serveis no s’han d’utilitzar en cas d’urgència mèdica.

Per a més informació podeu consultar aquí:

Com m'identifico en el centre mèdic?

Quan vagis al centre mèdic t’hauràs d’identificar amb el DNI, el NIE o el passaport i la targeta de salut d’Adeslas. Pots mostrar la targeta física o també, des del mòbil, la targeta digital. Pots accedir a la targeta digital des de l’Àrea Client o des de l’app Adeslas Salud y Bienestar.

Com utilitzo la targeta digital?

  • Si hi accedeixes des de l’app Adeslas Salud y Bienestar, trobaràs l’opció “Targeta digital” a la pàgina principal o a l’apartat “Les meves gestions” del menú lateral. També pots accedir-hi clicant aquí.
  • Si hi accedeixes des de l’Àrea Client, robaràs l’opció “Targeta digital” al menú lateral. Per poder utilitzar la targeta digital, hi hauràs d’accedir des del mòbil o la tauleta.
  • Selecciona la teva targeta o la de l’assegurat de la pòlissa que s’hagi d’atendre i clica Generar localitzador.
  • Apareixerà un codi de 6 dígits que hauràs de facilitar al professional que t’atengui al centre mèdic per identificar-te i començar la consulta.

Què són els Centres Mèdics Adeslas?

Són els centres mèdics que Adeslas posa al servei de l’assegurat per oferir una atenció personalitzada i exclusiva. Hi trobaràs un gran equip de professionals sanitaris i la tecnologia per fer les proves diagnòstiques, a més de programes relacionats amb la cura de la salut. Per conèixer-nos, clica aquí.

Com puc ajustar els resultats de la meva cerca?

Clicant el botó “Filtres” de la part superior de la pàgina “Resultats”, podràs ajustar i acotar els resultats de la cerca segons les teves preferències. A més, accedint a la vista “Mapa” des de la pàgina “Resultats” tindràs una visió de la ubicació dels professionals/centres i et podràs moure fàcilment sobre el mapa per ajustar la cerca.